lauantai 4. huhtikuuta 2015

ONE YEAR


Pari päivää sitten älysin, että oon vuoden verran kirjoittanu tätä blogia! Miten aika menee niin nopeasti?! Tuntuu enemmänkin, että oisin kirjoittanut puoli vuotta. Oon pienestä lähtien tykännyt kirjoittaa ja pistää mun ajatukset paperille. Lukioaikana, jolloin kirjoittamisesta ja lukemisesta tuli pakkopullaa nii se oma vapaaehtoinen kirjoittaminen jäi pois. Blogissa kirjoitan pääosin omasta elämästäni, unelmista, toiveista ja kun satun olemaan nainen niin höpötän myös jonkin verran kauneudesta ja muodista ;)
Nyt bloggarina tiedän, ettei bloggaaminen ole mitään helppoa. Se saattaa näyttää ja niinhän mäkin luulin alussa. Ensin pitää miettiä postauksen aihe ja siihen sitten teksti. Kuvia pitää ottaa paaaljon, joista epäonnistuneet menevät suoraan roskakoriin. Onnistuneista pitää osata valita pari ja niitä muokata ja asetella. Mun on pakko tunnustaa, että oon ollut tähän asti laiska bloggaaja ja kamerakaan ei ole usein mukana, mutta lupaan tästä lähtien ruveta panostamaan.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti