maanantai 23. maaliskuuta 2015

MY WEEKEND


Hei vaan kaikki! Toivottavasti kaikilla oli kiva viikonloppu, nimittäin mulla oli.
Lauantaina suuntasin aamupäivästä siskon luo, sillä hän piti tuparit joiden järjestelyissä autoin. Pitkästä aikaan oli hyvää ruokaa ja hauskaa seuraa.
Illemmalla käväisin Caisassa katsomassa somalialaisen musiikin iltaa, jossa Helsinkiläiset somalinuoret esiintyivät. Tapahtuman jälkeen olin jo sen verran väsynyt, että päätin suosiolla suunnata kotiin. Oon arkisin tottunut menemään nukkumaan suht aikasin, nii valvominen viikonloppuisinkaan ei aina onnistu.

Sunnuntaina sain itteni ylös vasta puolenpäivän aikaan ja söin myöhäsen aamupalan, jonka jälkeen rupesin siivoamaan. Siivous urakan päätyttyä kaverit tulivat sopivasti käymään ja niittenkaa vierähti aika nopsaa pari tuntia. Makoiltiin, juteltiin ja naurettiin. Mun puolesta jokainen päivä vois olla sunnuntain kaltanen :D Illemmalla mä sit luin koulu juttuja ja vähän suunnittelin tätä viikkoa. Tää viikko tulee olemaan aika raskas, mulla on nimittäin joka päivä koulua heti töiden jälkeeen. Onneks se on kumminki vaan tämä viikko ja ens viikko sit on taas normaali. Meen tässä vaiheessa nukkumaan, joten hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti