sunnuntai 21. joulukuuta 2014

LAZY SUNDAY

J Cole- Work Out
Mun tyypillinen sunnuntaipäivä: Nousin sängystä vasta puolipäivän aikaan ja silloinkin vaan sen takia, että mulla oli nälkä. Suuntasin keittiöön syömään ja palasin takaisin sänkyyn. Selailin pari tuntia puhelinta ja kuuntelin mun koko soittolistan läpi. Päätin kattoo jotain leffaa ja hetken tutkittua vaihtoehtoja päädyin valitsemaan Guess Who leffan. Katon yleensä komedoita, mutta tällä kertaa halusin komedian lisäksi vähän romantiikkaa.
Leffa oli nappi valinta ja jos yhtään tykkäät "mustasta huumorista" niin suosittelen!

Sunnuntai on mulle just semmonen rentoutumispäivä. Nollauspäivä. Mä en yleensä sunnuntaisin tykkää sopia menoja vaan tykkään olla koko päivän kotona. Ilemmalla saatan miettiä, mitä tuleva viikko pitää sisällään ja vähän valmistautua siihen. Onneksi nyt lomalla sitä ei tarvitse tehdä ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti