keskiviikko 17. joulukuuta 2014

LATEST SHOPPING

Beyonce Heat Rush oli tänään Kicksin joulukalenterissa alennuksessa ja maksoi vain 15e. Ei tarvinnu kahdesti miettiä ostaako vai ei.

Viime postauksessa kerroin, että hain postista kaksi Zalandon pakettia. Toisessa paketissa odotti mun uudet Nike Air Force. Oon tosi kauan kattonut näitä sekä kaupoista että nettisivuilta mutta mun koko on aina ollut loppu. Satuin yks päivä vähän ohi mennen kattoo Zalandosta jos mun kokoa ois tullut lisää ja olin aika yllättynyt kun näin 38 löytyvän. Tein tilauksen alle viidessä minuutissa :D

Oon kyllästynyt laittamaan meikkivoidetta sienellä ja halusin kokeilla miten se sujuu siveltimellä, joten päädyin tilaamaan Real Techniques siveltimet. Oon kuullut ja lukenut näistä vaan hyvää, joten mun odotukset on korkealla.

Huomasin vähän aikaan sitten, ettei mulla oo yhtään perus mustia korkkareita ja oon siitä lähtien aina sivusilmällä kattonut jos törmäisin semmosiin. H&M:stä sitten löyty aivan oikeanlaiset kengät.

H&M:stä lähti mukaan myös joitakin koruja. Oon aikasemmin maininnut täällä blogin puolella, että tykkään yleensä käyttää kultasii koruja, mutta oon viime päivinä ruvennut käyttää myös hopeisia. Todennäkösesti mun päällä tullaan näkemään enemmän kultasia asusteita mutta vaihtelu hopeaan virkistää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti