maanantai 9. helmikuuta 2015

SNAPSHOTS


Asukuva viime perjantailta. Yksinkertaisuus on aika usein se juttu mun pukeutumisessa ja tässäkin melkein koko mustaan asuun yhdistin valkoset kengät, jotka hieman piristi asua. Rento asu, joka on myös mukava päällä. Takin alla mulla oli uus paita jossa on huppu : D Mulla ei oo ennestään yhtään paitaa jossa ois huppu, joten tää on kiva vaihtelu perus paitoihin. 




Ehdin töiden jälkeen käydä sushilla Lauran kanssa. Oli ihana istahtaa hetki ja vaihtaa kuulumiset, sillä ei oltu nähty toisia johonkin puoleen vuoteen. Sitku oltiin syöty suuntasin hoitamaan asiota. Huomenna mulla on lähtö Lontooseen tai jos nyt tarkkoja ollaan niin tänään, onhan kello jo yli puolen yön : D Valuutan vaihtoa, lukkojen ostamista, tuliaisten ostamista ja kaikista tärkein pakkaaminen (jepp, oon taas jättänyt kaikki viime tippaan... Ei hyvä). Kello on jo yks ja mun pitäs lähettää koulutehtävä ja käydä suihkussa, joten en ehdi varmaan nukkua kuin kolme tuntia. Seuraava postaus tulee todennäkösesti olemaan Lontooseen liityvää joten stay tuned ;) P.S. Mun kamera hajosi, joten joudun turvautumaan puhelimen kameraan eli kuvien laatu ei ole mistään parhaasta päästä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti