tiistai 24. helmikuuta 2015

HOME SWEET HOME

Primarkista tuli mun ehdoton suosikki kauppa. Sieltä löytyy kaikkee mahdollista ja se on myös tosi halpa.

Tulin eilen takaisin Suomeen ja pakko myöntää ihan ensiksi, että on ihanaa olla taas kotona. Aika on mennyt tosi nopeesti ja mun on vaikea uskoa, että kaks viikkoa Lontoota ja lomaa on jo takana. Nyt pitäs taas tottua arkeen ja se tarkottaa herätystä seitsemältä. Oon loman aikana tottunut heräämään lähemmäs yhtätoista ja silloinkin vaan sen takia, että mulla on nälkä :D Tää koko viikko todennäkösesti menee siihen, että yritän saada rytmistä kiinni ja hoitaa joitakin rästiin jääneitä koulu hommia, joita on muuten kivasti kertynyt. En oo kahteen viikkoon miettinyt koulua tai töitä, joten nyt hyvin levänneenä jaksan taas keskittyä ja panostaa. Koulusta puheen ollen mun pitäs kohtapuoliin pukeutua ja lähteä sinne. Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti