perjantai 23. tammikuuta 2015

PLAYLIST AT THE MOMENT

Long time no see.. Tiedän ja oon siitä pahoillani. Mulla loppu loma viime viikolla ja siitä lähtien oon ollut kaikki arkipäivät töissä. Tällä viikolla mulla alko kans koulu, eli mun kaikki aika menee joko töissä, koulussa tai sit kotona kouluhommien parissa. Pari seuraavaa viikkoo tulee olemaan yhtä tylsiä, mutta onneks kohta on hiihtoloma ja sitä mä nyt ootan kuin kuuta nousevaa :D

Päätin tähän postaukseen laittaa biisejä mitkä tällä hetkellä pyörii mun puhelimessa. Mä aina kuuntelen samoja biisejä uudestaan ja uudestaan ja sitku lopulta kyllästyn niihin, rupeen kuuntelemaan joitakin toisia tilalle ja niitä sit taas kuuntelen kyllästymiseen asti.
                         

                                    Mila J- My Main ft Dolla $ign



                                    Farxiya Kabayare- Hooyo Ruun



                                    Craig David- 7Days



                                 Chris Brown- Lost In Ya Love


                             
                         Adrian Marcel -2AM. ft. Sage The Gemini


                             
                                J. Cole- Crooked Smile ft. TLC

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti