keskiviikko 5. marraskuuta 2014

WISH LIST WEDNESDAY

 
Ulkona ei enään tarkene tennareilla, joten on aika ruveta etsimään lämpimat tohvelit. Leopardi uggit on söpön näköset, mutta taidan kumminkin päätyä perus mustiin.

Heitin viime viikolla mun vanhat saappaat pois ja nyt pitäs löytää uudet tilalle. Mustat, lämpimät, pohkeisiin ylettyvät saappaat olisivat täydelliset.

Uusi puhelin. Mun nykyinen puhelin on tekemässä kuolemaa ja tarviin kipeästi uuden tilalle. Oon monta kertaa meinannu menettää hermot ja heittää puhelimen päin seinää mut jotenkin oon tähän asti kestänyt. Mulla on pari kertaa hävinneet kaikki numerot ja whatsapp keskustelut mut onneks ne on sit jotenkin tulleet takas. Mulla kans sulkeutuu sovellukset kesken kaiken ja voitte vaan arvata miten ärsyttävää se on.. Uusi puhelin tulee olemaan mikäs muu kuin Iphone6 ;)

 Uudet treenivaatteet ja erityisesti kengät nostaa huomattavasti treenimotivaatiota, joka on nyt valitettavasti ollut vähän kateissa. Samalla kun tein tätä postausta tilasin gina tricosta housut ja kassin, kengät pitäs vielä tilata ja se ois sit back on track!

Iso laukku. Aina kun oon lähössä jonnekkin huomaan, että mun laukkuun ei mahdu kaikki tavarat ja joudun karsimaan joitakin pois. Mulla kestää toosi kauan päättää mitä mä jätän pois ja se on vasta ärsyttävää. Toinen ärsyttävä asia on se kun huomaat jonkun laukun kadonneen ja mietit mihin ihmeeseen se on joutunut ja sit yllätys yllätys törmäät sun siskoon jolla sattuu olemaan se..
Mutta joo takaisin laukkuun :D
Michael Kors, kultaisilla yksityiskohdilla olisi kaikin puolin täydellinen laukku.

2 kommenttia:

  1. Helloo girl, lisäsin sun blogin mun lemppareihin ni pääsen lukasee tän päivittäin ;) -Laura

    VastaaPoista