tiistai 7. lokakuuta 2014

EID MUBARAK!


Vähän myöhässä toivottelen mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Mun eid päivä lähti käyntiin eid rukouksella (tällä kertaa olin ajoissa ja ehdin osallistua, tosin kuin viime eidinä. Hyvä minä :D Rukouksen jälkeen suunnattiin kavereitten kanssa läheiseen kahvilaan vaihtamaan kuulumiset ja mietittiin päivän suunitelmat. Kahvittelun jälkeen lähdin kotiin ja olin perheen kanssa iltaan asti. Seitsemän aikaan oli aika lähteä liikkumaan, sillä oltiin päätetty mennä keilamaan ja rata oli varattu kahdeksaksi. Oli kiva mennä pitkästä aikaa keilamaan, en oo johonkin vuoteen keilannu ja tais näkyä mun tuloksissa :D Keilaamisen jälkeen mentiin Vapianoon syömään ja vielä sen jälkeen tuli käytyä myös Iguanassa.

Mä rakastan eidiä. Se on just semmonen päivä, jolloin kaikki on ihanan iloisia, riippumatta elämtilanteesta. Kaikki huolet ja murheet unohdetaan ja keskitytään vaan siihen päivään, siihen hetkeen. I just love it!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti